Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont
Portal Managementul Deseurilor
Portal actualizat la 19 Mar 2024
Un produs marca Rentrop&Straton


Intrebari frecvente

1. Cum pot adresa o intrebare?

Pentru a trimite intrebarea dvs., este necesar sa aveti abonament platit. Va inregistrati, va activati contul achitand factura proforma pe care o primiti prin e-mail, apoi accesati sectiunea Intrebari si raspunsuri din partea stanga a ecranului. Apasati butonul "Adreseaza o intrebare" si ne trimiteti orice intrebare din domeniul relatiilor de munca. Completati campurile obligatorii, apasati butonul Trimite. In 72 de ore veti primi raspunsul  la intrebarea dvs., prin e-mail. Prin exceptie, in cazul intrebarilor cu o complexitate foarte ridicata, e posibil ca raspunsul sa vina in cel mult 10 zile.



2. Cum vizualizez un raspuns?

Pentru a avea acces la raspunsurile postate deja in portal, trebuie sa va inregistrati, apoi:

- va activati contul, platind un abonament pe 12 luni. Ca abonat puteti vizualiza raspunsul oricarei intrebari din portal si aveti posibilitatea sa trimiteti dvs. insiva intrebari specialistilor.

3. Cum ma inregistrez?

 

Apasati butonul "Creare cont nou" aflat in partea dreapta-sus a portalului. Completati campurile obligatorii, apasati butonul Inregistrare cont. Veti primi un mesaj de confirmare a contului pe adresa de email furnizata.


4. Cum imi activez contul?

Va activati contul achitand factura proforma pe care o primiti odata cu mesajul de confirmare  si deveniti membru cu drepturi depline! Din acest moment puteti vizualiza toate raspunsurile din portal si puteti pune propriile dvs. intrebari. 


5. Cum primesc raspunsul?

Raspunsul il primiti direct pe adresa de email pe care ne-ati furnizat-o la inregistrarea contului.


6. In cat timp primesc raspunsul?

Veti primi raspuns in maximum 72 de ore de cand ati adresat intrebarea. Prin exceptie, pentru intrebari mai complexe, care necesita o documentare minutioasa, puteti primi raspuns in cel mult 10 zile de la trimiterea intrebarii.


7. Cate intrebari pot adresa?

Portal Managementul deseurilor isi rezerva dreptul de a raspunde unui numar de maximum 30 de intrebari /utilizator cu cont activ platit pentru abonamentul pe 12 luni.

8. Daca mi-am facut cont, de ce nu pot vizualiza un raspuns?

Pentru a vizualiza un raspuns, trebuie sa fiti abonat platitor al portalului. Puteti vedea raspunsurile tuturor intrebarilor postate in portal, abonandu-va pe 12 luni.

 

x